اکیپ نقشه بردار مجهز و آماده به کار

  • اکیپ نقشه بردار

    قبل از هر چیز بهتر است بررسی کنیم که منظور از اکیپ نقشه بردار چیست و چرا به اکیپ نقشه بردار نیاز میشود؟ همانطور که میدانید خیلی از کارهای نقشه برداری را نمیتوان به تنهایی یا حتی با دو نفر همزمان انجام داد از این رو برخی کارها مانند توپوگرافی های بزرگ باید یک اکیپ مجهز و خبره کار را انجام بدهند وگرنه ممکن است مدت زمان نیاز به انجام کار تا چند برابر افزایش یابد.

    به طبع وقتی زمان افزایش پیدا کند هزینه ها نیز بالا خواهد رفت به جز هزینه های اضافی که ممکن است نقشه بردار به شما تحمیل کند هزینه های جانبی که کار را عقب می اندازد نیز ممکن است گریبان گیر پیمانکاران شود و قطعا خود ایشان میدانند چه هزینه هایی مد نظر است و اگر زمان تحویل کار نیز به عقب بیفتد قطعا قرار داد با مشکلات دیرکرد و جریمه های احتمالی مواجه خواهد شد.

    اکیپ مجهز نقشه بردار در ایران

    یک اکیپ نقشه بردار مجهز شامل کارگران خبره که به آن ها اصطلاحا ژالون گیر میگویند میشود و این اکیپ ممکن است دارای یک یا چند مهندس نقشه بردار باشد که در صورتی که تعداد نقشه برداران از یک نفر بیشتر باشد باید مسئولیت هماهنگی و تصمیم گیری بر عهده یک رییس یا هد نقشه برداران قرار گیرد که در برخی اکیپ هایی که به صورت دوستانه با هم کار میکنند به ایشان کاپیتان نیز میگویند.

    اکیپ نقشه بردار باید قطعا دارای دوربین توتال استیشن و نیز جی پی اس دوفرکانسه جهت پیشبرد امور اهداف خود باشد که بتوانید به سرعت و با دقت بالا کار خود را تحویل دهد. هر مدل پروژه نقشه برداری را میتوانید به ما بسپارید.

    ما جمعی از فارغ التحصیلان مهندسی نقشه برداری از دانشگاه تفرش که عمدتا دارای مدرک کارشناسی ارشد جی آی اس و آر اس نیز میباشیم دارای اکیپ های مجهز و آماده به کار نقشه برداری در تهران ، همدان و سایر نقاط کشور میباشیم که در صورت نیاز میتوانیم برای انجام تمام امور نقشه برداری اعم از توپوگرافی و تفکیک و … در خدمت شما پیمانکاران و سازندگان عزیز باشیم پس با ما تماس بگیرید.

    اکیپ نقشه بردار مجهز

     

     

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۵ رای

    Leave A Comment