خدمات نرم افزاری نقشه برداری اتوکد سیویل ۳D

  • خدمات نرم افزاری نقشه برداری

    گستره خدمات نقشه برداری خیلی وسیع است همانطور که میدانید از نقشه برداران در راه سازی ، سدسازی ، پل سازی ، اجرای نما ، ساختمان سازی ، محوطه سازی و … استفاده میشود به عبارتی هم در پروژه های معماری و هم عمرانی یکی از ارکان اصلی و مهم (اگر نگوییم مهمترین رکن) بدون شک نقشه برداری است و مهندسین نقشه برداری در هر پروژه ای نقشی بی بدیل بازی میکنند و خدمات ایشان انکارناپذیر است.

    از این رو این گستره به هیچ وجه به عملیات میدانی محدود نمیشود و به جز عملیات نقشه برداری که با کار عملی آن توسط دوربین و جی پی اس و … آشنا هستید بخش دیگری از کار به صورت محاسباتی و یا نرم افزاری صورت میگیرد که اگر از بخش عملیات میدانی آن مهمتر نباشد به هیچ وجه اهمیت آن کمتر نیست. به هر حال شما داده هایی را توسط دوربین یا دیگر وسایل نقشه برداری برداشت کرده اید و حالا نوبت به پردازش آن رسیده است که در این امر اگر خطایی صورت بگیرد ممکن است اعتبار کار میدانی را هم زیر سوال ببرد.

    پس با اهمیت کار محاسباتی و نرم افزاری نقشه برداری آشنا شدید به هر حال هر کاری اهمیت و جایگاه خود را دارد و خدمات کاداستر و نرم افزاری نقشه برداری نیز از این قاعده مستثنی نمیباشد. ناگفته نماند ما همچنان در زمینه عملیات میدانی و برداشت هم در خدمت شما هستیم.

    اتوکد سیویل ۳D نقشه برداری

    افزون بر عملیات میدانی که ما جمعی از مهندسین نقشه برداری در خدمت شما عزیزان هستیم ، هر پروژه ای در زمینه اتوکد نقشه برداری و یا در زمینه اتوکد اختصاصی نقشه برداری که همان اتوکد سیویل تری دی نام دارد داشتید میتوانید با ما تماس گرفته تا در خدمت شما عزیزان باشیم و کار شما را با بالاترین دقت و کیفیت در اسرع وقت به بهترین نحو ممکن انجام دهیم. اگر نیاز به محاسبه حجم عملیات خاکی داشتید که میخواستید حجم خاکبرداری یا خاکریزی را محاسبه کنید ما میتوانیم این کار را برایتان انجام دهیم.

    اگر نیاز داشتید که برای نقاط توپوگرافی برداشت شده از عارضه های سطحی زمینتان منحنی میزان یا همان منحنی تراز ترسیم کنید ما این کار را به سادگی برایتان در نرم افزار سیویل تری دی انجام میدهیم همانطور که میدانید یک سری کارها را هر اتوکد کاری نمیتواند انجام دهد فرضا محاسبه حجم عملیات خاکی و یا منحنی میزان زدن با سرعت مناسب تنها در نرم افزار اتوکد ورژن سیویل تری دی قابل انجام است که مهندسان نقشه برداری آن را در طول دوره تحصیل و بعد از آن در کارورزی و در  محیط کاری خود با تجربه کردن فرا میگیرند.

    خدمات در زینه نرم افزار Arc GIS و نیز اتوکد لند نیز انجام میپذیرد که در صورت نیاز به خدمات نرم افزاری نقشه برداری میتوانید با ما تماس بگیرید و منتظر تماس شما عزیزان هستیم.

     

    خدمات نرم افزاری نقشه برداری

     

    طراحی و ترسیم نرم افزاری نیز زیرمجموعه خدمات نقشه برداری هست که البته این بخش به شدت وسیع بوده و شامل کارهای زیادی میباشد که مهندسین نقشه بردار در حال اجرا و خدمت رسانی میباشند و شما عزیزان نیز در صورتی که نیاز داشتید میتوانید با ما تماس بگیرید و افتخار خواهیم داشت که مشاوره ای در این زمینه به شما بدهیم و گپ و گفتی هر چند مختصر اما مفید و رو به جلو با هم داشته باشیم.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۳ رای

    2 Comments

    1. emdadi دسامبر 17, 2021 at 2:13 ب.ظ - Reply

      با سلام برای طراحی تسطیح که تو پو گرافی انجام شده چه مقدار هزینه میگیرید یعنی تو پو گرافی انجام شده

      • مهندس فتحی دسامبر 23, 2021 at 6:02 ب.ظ - Reply

        لطفا پروژتون رو ارسال بفرمایید بررسی انجام بشه و خدمت شما هزینه اعلام خواهد شد

    Leave A Comment