قیمت و هزینه نقشه UTM برای جهاد کشاورزی و اداره منابع

  • تهیه نقشه UTM

    همانطور که میدانید اداره منابع طبیعی یکی از زیرمجموعه های سازمان جهاد کشاورزی میباشد که در زمینه ملی بودن زمین ها و جنگلها و مراتع فعالیت میکند و متاسفانه اخیرا کلاهبرداری هایی در زمینه فروش مال غیر و فروش زمین های منابع طبیعی مشاهده میشود البته همواره این موارد وجود داشته و اخیرا بیشتر هم شده است.

    اگر شما زمینی را خریداری میکنید میتوانید یکی از بهترین کارها این است که از اداره منابع طبیعی استعلام بگیرید که جزو منابع طبیعی نباشد.

    اگر زمین دارای سند تک برگ باشد و کروکی داشته باشد آن زمین واضح است که مشکلی ندارد اما زمین های دارای سندهای غیررسمی و قولنامه ای و به اصطلاح عادی نیازمند این هستند که حتما استعلام بگیرید که بعدا دچار خسارات فراوان نشوید. (بعضا در موارد دارای سند تک برگ هم اختلافاتی وجود داشته و دارد)

    برای استعلام زمین باید از محل مورد نظر نقشه یو تی ام تهیه بفرمایید. نقشه یو تی ام محل دقیق را میتواند مشخص کند.

    سایر کاربردهای نقشه یو تی ام

    با استفاده از نقشه یو تی ام میتوانید موقعیت دقیق ملک را مشخص کنید. دیگر نیازی به کروکی کشیدن نیست دیگر نیازی به حد و حدود اربعه و همسایگی تعریف کردن نیست نقشه یو تی ام با کد و عدد تمام مشخصات و موقعیت دقیق ملک را برای شما مشخص میکند.

    همواره علم در حال پیشرفت رو به جلو است و همزمان تکنولوژی هم با آن به پیش میرود در این راستا کارها آسانتر شده و مشکلات یکی پس از دیگری در حال حل شدن میباشند. در این میان نقشه برداری نیز با تکنولوژی به پیش رفته است و ارباب رجوع ها با راحتی بیشتری مواجه هستند و نقشه برداران کار خود را دقیقتر و راحتتر انجام میدهند.

    یکی از همین پیشرفت ها و کمک های تکنولوژی به نقشه برداری آسان شدن برداشت نقاط یو تی ام بوسیله جی پی اس های مولتی فرکانسه میباشد که توسط دستگاه هایی با حجم کوچک در حال انجام هست.

    بوسیله این نقاط یو تی ام شما میتوانید نقاط دقیق ملک خود را حتی پس از سالیان دراز و بعد از خراب شدن و از بین رفتن همسایگی ها پیاده کنید. این مختصات اگر به هر نقشه بردار با هر زبان دیگری داده شود زبان بین المللی نقشه برداری عدد است و بدون نیاز به دانستن زبان صحبت کردن شما میتواند نقاط را به راحتی پیاده کند و هیچ حقی در گذر زمان از بین نمیرود.

    برای برداشت نقاط یو تی و ام و پیاده سازی آن جهت ارائه به هر شرکت و ارگانی در خدمتیم ، قیمت و هزینه آن با توجه به متراژ و مکان مد نظر همچنین نقاطی که نیاز به برداشت میباشد مشخص میشود و تنها کافیست که با ما تماس بگیرید.

     

    برداشت و پیاده سازی نقاط UTM

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۸ رای

    پیام بگذارید