نقشه برداری یو تی ام برای دریافت شناسه یکتای ملک شما

  • فرق سندهای دفترچه ای و تک برگی

    سندهای دفترچه ای و چند برگی و منگوله دار سالهاست که دارد تبدیل به سندهای تک برگی میشود. این یک مزیت خوب هست یک پیشرفت رو به جلوست در زمینه اسناد و املاک. سندهای دفترچه ای قابل جعل هستند سندهای تک برگی قابل جعل نمیباشند و سندهای تک برگی دارای مختصات جهانی یو تی ام و دارای کروکی بوده و به شدت دقیق میباشد که قابلیت جعل را از آن تا حد زیادی سلب کرده است.

    خوشبختانه ما در حال گذار از ثبت قدیمی که فقط دارای پلاک های فرعی و اصلی بود و حدود زمین را به صورت بعضا ناخوانا نوشته بود و با بنچاق های قدیمی کار جانمایی را بسیار دشوار و پیچیده میساخت هم اکنون بحث کاداستر ملی در جریان است و این مرحله پیشرفت مناسبی برای املاک و اراضی کشور به حساب می آید.

    برای داشتن خدمات تهیه نقشه UTM نیز میتوانید با ما تماس بگیرید تا اطلاعات و جزئیات بیشتری در این زمینه را دریابید.

    کد یکتای املاک و اراضی

    کد یکتای املاک طرحی است که اخیرا برای دریافت مالیات از خانه های خالی راه اندازی شده است و به نظر برای حمایت از مستاجرین طرح مناسبی است ولی ممکن است در این راه مشکلاتی هم وجود داشته باشد. ممکن است در راستای دریافت مالیات از املاکی که سند رسمی ندارند مشکلاتی پیش بیاید اما سخنانی که در این راستا ایراد کرده اند مدعی شده اند که فکر اینجایش را هم کرده اند.

    به هر حال قطعا در این طرح نیاز به نقشه یو تی ام افزایش خواهد یافت و ممکن است برخی املاک دارای نقشه یو تی ام نباشند و به هر حال نقشه یو تی ام همواره کارها را دقیقتر میکند. هر کاری که مربوط به رشته نقشه برداری میشود هرچند ساده باشد را باید به مهندسین نقشه بردار واگذار کرد چرا که پیش زمینه این کار را دارند و از پس مشکلان آن بر خواهند آمد. ما برای تهیه نقشه جهانی یو تی ام شما در خدمتتان هستیم.

    کد یکتا در پایین سندهای تک برگی نوشته میشوند. این کد معمولا شامل آدرس یو تی ام مرکز ملک میباشد که نقشه برداران میتوانند توسط آن ملک شما را جانمایی کنند.

    در صورت نیاز به خدمات تهیه نقشه یو تی ام میتوانید با ما تماس بگیرید تا کد یکتای ملک شما هم بدست بیاید.

    نقشه برداری یو تی ام برای دریافت کد یکتا

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    Leave A Comment