وبسایت تخصصی ویژه مهندسی نقشه برداری

  • سایت تخصصی مهندسین نقشه بردار

    در این پست از مطالی وبسایت میخواهیم خدمتتان توضیح بدهیم که چرا ما این وبسایت را راه اندازی کرده و هدفهای خود را برایتان بازگو کنیم. در ابتدای تحصیل در رشته نقشه برداری ما جمعی از دانشجویان دانشگاه تفرش با علاقه ای که به این رشته داشتیم گروه هایی در یاهو و سپس وی چت و غیره راه اندازی میکردیم و به جمع آوری مطالب میپرداختیم که در آنجا بسیار مفید بود و به تجاربمان می افزود.

    در آن زمان گسترش اینترنت به این وسعت امروزه نبود و کمتر میتوانستیم مطالب مختلف را در وبسایت های نقشه برداری بیابیم و در اصل سایت مرجعی هم در کار نبود تا این که این ایده در ما شکل گرفت که بتوانیم به گسترش علم کمک نموده و مطالب را در یک وبسایت جامع جمع آوری کنیم و به عبارتی بتوانیم وبسایت جامع تخصصی رشته مهندسی نقشه برداری را بنا نهیم.

    اما به طبع پس از گذشت چند ماه و سپس حدود یک سال که وبلاگ های مختلف را امتحان میکردیم تصمیم به روی آوردن به یک سایت جامع نقشه برداری گرفتیم و پس از استقبال خوبی که از پیمانکاران و کسانی که نیاز به نقشه بردار آماده به کار داشتند تغییر رویه دادیم و این وبسایت را بیشتر به ارائه خدمات نقشه برداری اختصاص دادیم.

    سایت جامع نقشه برداری

    هر چند که هم اینک این وبسایت مطالب مختلف را همواره جمع آوری نموده و سعی بر بروز کردن نقشه برداران دارد اما وظیفه اصلی خود را ارائه خدمات نقشه برداری به جامعه میبینیم و رسالت اصلی تحصیل علم و افزودن مقالات حرفه ای را که قبلا هم با دانشگاه ها بود به ایشان سپرده ایم و گاها مطالب مفید را بازنشر میدهیم.

    به هر حال ما در این کشور در دانشگاه روزانه به صورت رایگان تحصیل کرده ایم و وقت آن رسیده که با ارائه خدمات نقشه برداری گامی هرچند کوچک در راستای بهبود و توسعه عمران و ساخت و ساز ایران عزیزمان برداشته باشیم از این رو همواره در خدمت شما عزیزانی هستیم که نیازمند خدمات نقشه برداری در تهران و همدان و دیگر نقاط ایران هستید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۴ رای

    One Comment

    1. tahmoursi ژانویه 11, 2020 at 6:55 ب.ظ - Reply

      خیلی خوب بود

    Leave A Comment