انجام نقشه برداری با قیمت مناسب در تهران

  • هزینه خدمات نقشه برداری

    هر خدماتی دارای هزینه های خاص خود است. شما باید بتوانید خدمات مناسبی دریافت کنید و همچنین بتوانید قیمت مناسبی هم پرداخت کنید در اصل باید هزینه متناسبی پرداخت کنید. این هزینه اگر بیش از حد بالا باشد بر سر شما کلاه رفته و اگر تعرفه جایی را شکستند شک کنید که شاید این کار دارای مشکل خاصی باشد.

    برای انجام امور نقشه برداری همه ساله سازمان نقشه برداری با همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی تحت امر برنامه و بودجه کشور تعرفه ای را برای انجام امور نقشه برداری وضع میکند که در شرکت ها موظف به رعایت این مفاد بوده و نباید قیمتی بالاتر را دریافت کنند.

    اما ما به شما تخفیف میدهیم و قیمت کمتری هم دریافت میکنیم که میتوانید برای پرس و جوی قیمت کار مد نظر خود با ما تماس بگیرید.

    قیمت نقشه برداران تجربی

    گاهی اوقات اشخاصی کاری را انجام میدهند که در آن کار تخصص ندارند و ممکن است قیمت کمتری هم دریافت کنند و متاسفانه در ایران به این شکل است که به دلیل اینکه نیروی کار زیاد است و همه در هر تخصصی وارد میشوند احتمالا شنیده اید که افرادی بدون داشتن حتی فوق دیپلم نقشه برداری و سواد در حد سیکل و دیپلم شروع به خرید دوربین و انجام نقشه برداری میکنند که در این میان شاید نتوان به درستی به ایشان اعتماد کرد.

    البته ایشان نمیتوانند مهر نظام مهندسی داشته باشند و در حقیقت پروانه اشتغال از سازمان نظام مهندسی دریافت نمیکنند و پای کارهایشان مهر نمیزنند. اما تجربه ثابت کرده مهندسی واقعی حتی بعضا قیمتی کمتر از کسانی که بدون مدرک و به صورت تجربی کار میکنند دریافت کرده اند.

    برای شمایی که میخواهید کار مطمئنی انجام دهید ما قیمت مناسبی پیشنهاد میدهیم. قیمت مناسب به همراه کار مطمئن و دقیق را میتوانید با مهندسین نقشه بردار گروه اهورا افراز غرب ملقب به نقشه برداران جوان تجربه کنید که ما همچنین مدرک کارشناسی رسمی دادگستری هم داریم و میتوانیم کارهای تفکیک را نیز برای شما عزیزان به انجام برسانیم.

    نمیتوان روی قیمت های ما عنوان نقشه برداری ارزان نهاد اما صد در صد هزینه توپوگرافی و تعیین متراژ را نیز با قیمت مناسب و پایین تر از تعرفه و خیلی های دیگر برای شما عزیزان انجام میدهیم و در خدمت شما خواهیم بود.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    پیام بگذارید