شرکت نقشه برداری در تهران (نقشه برداران جوان)

  • شرکت نقشه بردای در تهران

    اگر میخواهید کار نقشه برداری شما توسط شخص حقیقی انجام شود و کار کوچکی دارید مشکلی ندارد شما با ما تماس بگیرید و کارشناس مربوطه در اسرع وقت به محل اعزام شده و در صورت نیاز در خدمتتان خواهیم بود و همچنین در صورتی که کار بزرگتری در دست کار دارید و میخواهید توسط شرکت نقشه برداری انجام بشود نیز ما دو شرکت در تهران داریم که توسط فار التحصیلان دانشگاه تفرش تاسیس گردیده اند.

    همچنین در صورتی که نیاز به کارشناس رسمی دادگستری و یا مهندس نقشه بردار با مهر نظام مهندسی و پروانه اشتغال از سازمان نظام مهندسی دارید نیازی نیست که حتما کار شما با یک شرکت انجام شود و قرارداد با سربرگ شرکت منعقد کنید بلکه با سادگی میتوانید با ما تماس بگیرید و در صورت نیاز در خدمتتان خواهیم بود.

    از نظر وسعت طی سالیان گذشته تهران بسیار رشد کرده و حدود ۳ و نیم میلیون خانه در تهران وجود دارد و حدود ۱۳ درصد این خانه های به صورت خالی از سکنه هستند و این آمار خود بیانگر رشد بالای ساخت و ساز و حجم نقدینگی موجود در این صنعت هست.

    همچنین بار دیگر اعلام میکنیم انجام پروژه های نقشه برداری کوچک و بزرگ اعم از یو تی ام یک زمین ۴۰ متری گرفته تا توپوگرافی و برداشت ۴۰۰ هکتار زمین در جای جای ایران را بر عهده گرفته و همچنین انواع سنجش از دور توسط پهباد و کارهای جی آی اسی را برای شما و مجموعه شما در اسرع وقت انجام خواهیم داد.

    شرکت نقشه برداران جوان در تهران

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۳ رای

    Leave A Comment