عملیات نقشه برداری تفکیک و تجمیع زمین

  • نقشه برداری برای تفکیک زمین

    برای شروع یک پروژه ساختمانی گاها نیاز هست که یک زمین به قطعات کوچکتر تقسیم شود که در اینجا نیاز به خدمات نقشه برداری تفکیکی دارید و ما میتوانیم در خدمت شما عزیزان باشیم. عملیات تفکیک زمین شایعتر بوده و معمولا بعد از انحصار وراثت برای تقسیم اموال نیز پیش می آید اما مواردی که نیاز به تفکیک هست خیلی زیاد بوده و مسائل زیادی میتواند دلیل آن باشد.

    نقشه برداری برای تفکیک اراضی

    بعضا موارد زیادی بوده که کارفرما زمین وسیعی در اختیار داشته و تصمیم داشته تا زمینش را به قطعات مرتب و کوچکتری تفکیک نماید و برای هر کدام هم سند مجزا بگیرد. از آنجا که فروش یک زمین بزرگ معمولا سخت میباشد و یا اینکه با قیمت خیلی پایینتری میتواند آن زمین را به فروش برساند ما در تیم نقشه برداران جوان در خدمت شما هستیم تا زمین شما را به قطعات مساوی یا غیر مساوی با توجه به انتخاب شما تفکیک کنیم و گچ ریزی و تقسیم بندی آن در زمین انجام بگیرد تا بتوانید استفاده بهتری از اراضی خود داشته باشید.

    تجمیع زمین

    مورد بعدی که کمتر پیش می آید این است که گاها دو قطعا زمین کوچک در کنار هم وجود دارد و مالکین هر دو قطعه تصمیم میگیرند با هم شراکت کرده و برای ساخت و ساز هر دو قطعه با هم تجمیع شده و یک سند شود تا بتوان برای کل آن پروانه ساخت گرفت و کارهایش را به پیش برد که در این صورت نیز شما عزیزان نیاز به یک نقشه بردار خواهید داشت.

    به طور کلی در هر عملیات نقشه برداری میتوانیم در خدمت شما باشیم و مهر ، امضا و پروانه نظام مهندسی و همچنین مهر کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری نیز برای انجام امور در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

    دلایل زیادی را برای تجمیع و تفکیک زمین ها میتوان برشمرد اما یکی دیگر از دلایل عمده ای که زمین داران میخواهند زمین خود را به قسمت های کوچکتری تفکیک کنند این است که از این طریق بتوانند زمین خود را با قیمت بالاتری بفروشند چرا که عمدتا زمین های با مساحت بزرگ و بصورت یکجا هم سختتر بفروش میرسد و هم با قیمت کمتری مجبور به فروش خواهند بود. فلذا دست به تفکیک زمین خود و بخش بندی و کوچک کردن آن میزنند تا بتوانند به قیمت مناسب تری زمین خود را فروخته و یا به سود بهتری هم برسند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    پیام بگذارید