چارت دروس رشته کارشناسی پیوسته نقشه برداری

  • چارت دروس مهندسی نقشه برداری

    در اینجا قصد دارم به معرفی دروس پاس شده ای که یک مهندس برای دست یافتن به مدرک کارشناسی نقشه برداری پاس کرده است بپردازم.

    هر چند اندکی این دروس در زمان ما تفاوت داشت و این چارتی که پیدا کرده ام در جزئیات با دروسی که خودم یعنی نگارنده این مطلب برای مهندسی نقشه برداری پاس کرده ام تفاوت میکند اما در کل و کلیات یکی هستند به طور مثال ما وصایای امام نداشتیم و یا ما زمین شناسی ۲ واحد مجاز بود و چیزی به اسم نیم واحد اصلا برای ما معنا نداشت و کمترین واحدهای درسی تک واحدی ها بودند که فرضا عملیات های نقشه برداری و یا آزمایشگاه های فیزیک۱ و فیزیک۲ بودند.

    در زمان ما در دانشگاه دولتی تفرش به هیچ وجه وقتی شما یک درس پیشنیاز را پاس نمیکردید نمیگذاشتند ترم بعد به تعدادی که میخاهید واحد بردارید و سختگیری به حدی بود که تا ۱۲ واحد هم اجازه برداشتن به شما نمیدادند.

    رفته رفته به نظرم دانشگاه ها سختگیری های خود را کمتر کرده اند البته در دانشگاه های غیر انتفاعی و آزاد و … از ابتدا این سختگیری ها کمرنگتر بود اما به نظر نگارنده هرچه سختگیری بیشتر باشد دانشجو تلاش بیشتری برای فراگیری دروس انجام خواهد داد و حداقل دانشجوهای پایین سطح از ترس ترم بعد و نداشتن واحد دروس پیشنیاز و پایه را با دقت و انگیزه بیشتری فرا خواهند گرفت.

    به هر حال برای آن دسته از عزیزان که سوال بود یک مهندس نقشه بردار چه دروسی را پاس میکند چارت زیر در اختیار ایشان در قالب یک عکس قرار میگیرد .

    چارت رشته کارشناسی نقشه برداری

    همچنین به اطلاع آن دسته از همکاران گرامی که به دنبال برونسپاری کارهای نقشه برداری هستند میرسانیم که انواع خدمات نقشه برداری توسط شرکت های تیم نقشه برداران جوان انجام میپذیرد و شما میتوانید برای مشاوره با ما تماس بگیرید.

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۱۶ رای

    پیام بگذارید