تشکیل کار گروه سیستم های اطلاعات مکانی GIS/LIS نقشه برداری

  • سیستم های اطلاعات مکانی GIS/LIS نقشه برداری

    هر گونه خدماتی در زمینه GIS و سیستم اطلاعات مکانی که نیاز داشتید میتوانید با ماتماس بگیرید تا در خدمتتان باشیم.

    کارگروه سیستم های اطلاعات مکانی GIS/LIS در تاریخ ۹۳/۶/۱۲ طی جلسه ای با حضور آقایان مهندسین میرزایی، سیدین، مجدآبادی و نصیری مهر تشکیل و آغاز به کار کرد.

    در این جلسه لزوم تشکیل این کارگروه با اشاره به فعالیت های گذشته جامعه در حفظ عنوان سیستم های اطلاعات مکانی در زیر مجموعه رشته مهندسی نقشه برداری، وظایف و نقش این کارگروه در ارتباط با سایر کارگروهها و نیز در ارتباط با شناسایی و اصلاح قوانین مرتبط و گسترش فعالیت در رشته مطرح گردید.

    همچنین استفاده از تجارب قبلی در قالب شورای کاربران در تعیین شرح خدمات و تعرفه فعالیت های مرتبط اشخاص حقیقی و حقوقی در این زمینه مورد تاکید قرار گرفت. در این راستا همکاری با گروه مشابه در جامعه مهندسان مشاور مطرح گردید.

    اعضای این کارگروه عبارتند از خانم ها مهندسین مهرنوش بختیاری و لیلا سادات کاظمی و آقایان مهندسین امیری، رشدیه و پیر مرادی که در جلسه اول طی انتخابات داخلی آقای مهندس علیرضا پیرمرادی به عنوان رییس و آقای مهندس نوید رشدیه به عنوان نایب رییس و خانم مهندس لیلا سادات کاظمی به عنوان دبیر کارگروه انتخاب گردیدند.

    علاوه بر آن نگارنده این مطلب عقیده دارد ضمن مفید بودن این کارگروه ها باید اصلاحات زیرساختی نیز در این زمینه صورت بگیرد و در دانشگاه ها و مراکز آموزشی آموزش های عملی به غیر از کار با جی آی اس برای بومی سازی و کار با نرم افزار پایتون در ارتباط با نرم افزار جی آی اس و روی آن اعمال بشود.

    به هر حال اگر نیاز به مشاوره در زمینه کارهای GIS نقشه برداری داشتید میتوانیم در خدمت شما باشیم. که در صورت نیاز میتوانید با ما تماس بگیرید.

    به جز مبحث GIS که خودش یکی از انواع کارهایی هست که ما انجام میدهیم سایر خدمات نقشه برداری از جمله نقشه برداری های ساختمانی و پیاده سازی نقاط با دوربین و جی پی اس های مولتی فرکانسه را نیز میتوانیم در خدمتتان باشیم و در اسرع وقت انجام بدهیم.

    مشاوره در زمینه GIS LIS

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۴ رای

    پیام بگذارید