تفکیک آپارتمان ها، توسط مهندسان نقشه بردار عضو سازمان

  • به گزارش شمس ، شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    با انعقاد تقاهم نامه ای بین سازمان نظام مهندسی ساختمان و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، از این پس تفکیک آپارتمان ها توسط مهندسان نقشه بردار عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور انجام خواهد شد .
    باتوجه به این تقاهم نامه ازاین پس تهیه نقشه تفکیکیآپارتمان ها برای تمام متقاضیان صدور سند مالکیت امکان پذیر خواهد بود
    این نقشه ها توسط
    مهندسان نقشه بردار صاحب صلاحیت براساس شیوه نامه اجرایی سازمان ثبت و تحت نظارت سازمان نظام مهندسی ساختمان آماده خواهند شد. 
    تفکیک آپارتمان ها بارعایت قانون تملک آپارتمان ها وتمامی بخشنامه های صادره وشیوه نامه اجرایی تهیه نقشه صورت می پذیرد. تعرفه حق الزحمه انجام خدمات مهندسی نقشه برداری برای هرمتر مربع تا پنج طبقه ۴۰۰۰ ریال از ۶ تا ۱۲ طبقه ۳۰۰۰ ریال و از ۱۳ طبقه به بالا ۲۵۰۰ ریال است که ازاین مقدار ۲۰ درصد بابت مالیات وحق سازمان نظام مهندسی ساختمان وحق نظارت کسر خواهد شد
    برای آمادگی مهندسان نقشه بردار واعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان دوره های آموزشی تهیه نقشه تفکیکی برگزار می شود که تاکنون ۱۲ دوره این کلاس ها به پایان رسیده است و درهر دوره حدود ۴۰ نفر آموزش دیده اند و با این حساب حدود ۵۰۰ نفر تا کنون وارد عرصه کار تفکیک آپارتمان ها شده اند درشهرتهران این پروژه ابتدا بانواحی ثبتی محدودی آغاز شد وبه تدریج باافزایش افراد آموزش دیده دیگر مناطق ثبتی نیز به این حوزه خواهند پیوست.
    لازم به ذکر است آموزش مهندسان نقشه بردار درجامعه نقشه برداران ایران انجام می گیرد.این جامعه که یک تشکل صنفی است سال هاست  برای احقاق حقوق صنفی مهندسان نقشه بردار تلاش می کند و بسترهای قانونی لازم را پیگیری می نماید.

    تفکیک ساختمان در تهران

    در صورتی که نیاز به نقشه بردار در تهران و یا همدان دارید و میخواهید ساختمان و آپارتمان خود را تفکیک نموده و یا متراژ دقیق زمین و ملک خود را به همراه نقشه یو تی ام بدست آورید ما میتوانیم در خدمت شما عزیزان بوده و کار شما را در اسرع وقت انجام بدهیم. پس با شماره ۰۹۱۲۰۹۱۸۸۱۸ تماس بگیرید.

     

    تفکیک آپارتمان

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۳ رای

    Leave A Comment