خدمات مهندسی نقشه برداری در شهر بزرگ همدان

  • نقشه برداری در همدان

    همدان شهر بزرگی است که قدمت طولانی هم دارد هرچند در سالهای اخیر و دهه های گذشته نسبت به برخی شهرها رشد و توسعه زیادی از نظر جمعیتی و متراژی نداشته اما میتوان اذعان داشت که اگر سرمایه گذاری اقتصادی خوبی هم در همدان صورت میگرفت ممکن بود از نظر جمعیتی و وسعت حتی بسیار بزرگتری از کلاشهرهایی ما نند مشهد و اصفهان نیز باشد ما در راستای توسعه شهر همدان در حال خدمت رسانی در زمینه نقشه برداری هستیم و  جهت نقشه برداری در شهر محبوب و زیبای همدان در خدمت شما هستیم که بدین منطور میتوانید با ما تماس بگیرید : ۰۹۳۸۲۸۹۶۷۴۹

    مهندس نقشه بردار در همدان

    جهت تعیین دقیق متراژ باغ و بنا و یا تقسیم زمین زراعی و باغی به قسمت های مساوری و یا به میزان سهم الارث و سایر خدمات نقشه برداری در همدان در خدمت شما عزیزان همشهری همدانی هستیم.
    برای تعیین محل بیس پلیتها توسط نقشه بردار در همدان درخدمتیم.
    انجام تمامی امور مربوط به تک برگ کردن سند (توسط سامانه شمیم) در همدان را به ما بسپارید.
    تهیه نقشه UTM در همدان
    جهت خدمات نقشه برداری مربوط به تعیین متراژ زمین و آپارتمان در همدان با ما تماس بگیرید.
    پیاده سازی حدود زمین و میخ کوبی را میتوانید به ما بسپارید. (پیاده سازی از روی نقشه قدیمی و یا کدهای یو تی ام جدید)
    اگر نیاز به اجرای هرگونه خدمات نقشه برداری در شهر همدان داشتید میتوانید با ما تماس بگیرید.
    هرگونه نیازی به مهندس نقشه برداری دارای مهر کارشناسی داشتید ما درخدمت شما هستیم میتوانید با ما تماس بگیرید.

    نقشه برداری با پهپاد در همدان

    تکنولوژی روز به روز در حال پیشرفت هست و یکی از پیشرفت هایی که میتوان نام برد پهپادها یا همان پرنده هدایت پذیر از راه دور هستند که این پهپادها کار نقشه برداری در مقیاس های وسیع را بسیار ساده تر کرده است و بعضا دقت را هم بالا برده است. با وجود گیرنده های مولتی فرکانسه ای که بر روی پهپاد ها متصل میشود میتوان با پرواز پوشش دار از یک منطقه توپوگرافی و ابر نقاط وسیعی را برداشت کرد، نقشه برداری با پهپاد در همدان هم میتواند کم کم مورد استفاده برای ارگان ها و افراد قرار بگیرد که در صورت نیاز میتوانید با ما تماس بگیرید.

    نقشه مدرن شهر همدان

    به هر حال نقشه برداری در همدان نیز سابقه زیادی داشته و قدمتی دیرینه دارد که این شهر قدیمی را هم در طول سالیان با نقشه های مختلف مواجه ساخته و پس از هر جنگی که شهر کاملا میسوخت نقشه ای جدید به خود میگرفت و پس از مدتی مجددا رونق می یافت.

     

    خود شهر همدان نقشه برداران زیادی ندارد و نسبت به رشته های معماری و عمران تعداد مهندسین کمتری دارد. ما در همدان مشغول خدمت رسانی و انجام پروژه های میدانی و نرم افزاری در زمینه مهندسی نقشه برداری هستیم و در صورت نیاز میتوانیم به کمک شما نیز بیاییم که در این صورت میتوانید با ما تماس بگیرید.
    سازمان نقشه برداری غرب کشور نیز در همدان واقع شده که باعث شده فعالیت های استان های غربی را در این مرکز متمرکز کنند و در این راستا فعالیت های دیگر استان ها نیز از این طریق رصد میشود که برای صرفه جویی در هزینه ها و نیز متمرکز ماندن آن ها این امر صورت پذیرفته است. (البته اخیر این سازمان در استانها با سازمان های مدیریت و برنامه ریزی ادغام شده و به صورت اداره درآمده است. که این اداره به یکی از معاونت های مدیریت و برنامه ریزی تبدیل شده است)
    اگر نیاز به نقشه UTM (یو تی ام) داشتید و یا میخواستید کار نقشه برداری در همدان انجام دهید ما در خدمت شما هستیم همانطور که میدانید همدان املاک و مستغلات زیادی نیز دارد در شهر همدان باغات فراوانی وجود دارد که برای خرید و فروش بعضی وقتها نیاز به تعیین متراژ اولیه و یا تعیین متراژ مجدد وجود دارد (برخی از آن ها سند رسمی ندارند و قولنامه ای هستند) از این رو افراد معمولا برای اطمینان از متراژ دقیق آن، به نقشه برداری مجدد و تعیین متراژ مجدد روی می آورند. فلذا در صورت نیاز ما در خدمت شما عزیزان هستیم.
    همدان نقشه بردار

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱۰ رای

    Leave A Comment