انجام خدمات امور نقشه برداری در همدان

انجام خدمات امور نقشه برداری در همدان2022-09-18T20:08:14+04:30

نقشه برداری همدان

همدان شهری با قدمت ۷ هزار ساله در ایران است که شاید بتوان به جرئت اذعان داشت که قدیمی ترین شهر در ایران زمین میباشد و همانطور که در تاریخ به آن اشاره شده هگمتانه که منطقه ای در همدان کنونی هست اولین شهر در ایران بوده که توسط دیااکو به منظور جلوگیری از حملات و غارت اموال روستاییان بنا شده در این منطقه قرار دارد.

پس باید بدانید نقشه برداری هم از این منطقه همدان شروع شده چرا که هر شهری نیاز به یک نقشه برای تعیین حدود املاک و جلوگیری از بروز اختلافات قبیله ای دارد.

تاریخچه نقشه برداری در همدان

جالب است بدانید که همدان بارها توسط دشمنانش نابود شده و سوخته یا تقریبا از بین رفته و دوباره از نو بنا شده و این شهر بالا و پایین های زیادی را در طول ادوار تاریخ به خود دیده و گنج ها و مال های بسیاری هم از این رو در این شهر وجود داشته و دارد که برخی پیدا شده و برخی در دست پیدا شدن بوسیله سازمان میراث فرهنگی میباشد.

همدان بارها نقشه برداری شده و بارها نقشه های گنج در آن کشیده شده چرا که همانطور که میدانید وقتی شهر در محاصره قرار میگرفت و حاکم و ثروتمندان میدانستند که قرار است کشته و یا غارت شوند اموال خود را در زیر زمین پنهان میکردند تا اگر زنده ماندند بتوانند آن را باز بیابند. از این رو برای محل پنهان کردن نیز نقشه تهیه میکردند و ممکن بود این نقشه برداری هم بوسیله افرادی خبره در این زمینه انجام شود.

به هر حال از تاریخ نقشه برداری در همدان که بگذریم هم اکنون نقشه شهر همدان به صورت دایره ای و رینگی شکل است که آن را یک شهرساز آلمانی به نام کارل فریش طراحی کرده است و هر چند بعد از ساخت شهرک هایی در اطراف همدان از این ساختار و شکل رینگی و دایره ای خارج شده اما هخم اکنون نی ز همچنان وقتی از بالا به آن نگاه میکنیم همچنان این ساختار به صورت واضح هویدا میشود.

انجام پروژه های نقشه برداری در همدان

سالانه پروژه های زیادی در همدان افتتاح شده و یا به پایان میرسند و نیز پروژه های عمرانی و زیرساختی زیادی نیز کلنگ میخورند که نیاز به نقشه بردار در آن ها زیاد است و قابل چشم پوشی و انکار نیست. به غیر از پروژه های بزرگ همواره زمین ها و مستغلات و املاک زیادی هستند که نیاز به نقشه برداری و تعیین متراژ و حدود میباشند.

از این رو ما همواره در خدمت شما هستیم تا اگر در همدان نیاز به نقشه بردار با مهر نظام مهندسی و یا به صورت اکیپ روز داشتید و یا به شرکت مشاوره گرید دار نقشه برداری برای پروژه های بزرگ و عقد قرارداد داشتید ما در خدمت شما هستیم.

همچنین سازمان نقشه برداری غرب کشور نیز در شهر همدان قرار دارد که بنا به دلایل متمرکز شدن کارها و نیز صرفه جویی در هزینه ها سازمان نقشه برداری استان های همدان -کرمانشاه – کردستان – لرستان – ایلام و مرکزی در یک اداره در شهر همدان در منطقه استادان همدان ادغام شدند که به نام سازمان نقشه برداری غرب کشور در حال فعالیت و خدمت رسانی میباشد.

شرکت نقشه برداری همدان

برای پروژه های کوچکتر در همدان نیز میتوانیم شما را همراهی کنیم فرضا اگر نیاز به یافتن متراژ زمین خود دارید و یا میخواهید حدود املاک خود را مشخص کنید میتوانیم این کار را برای شما انجام دهیم. انواع نقشه UTM بوسیله جی پی اس و یا بوسیله دوربین توتال استیشن لایکا برای شما تهیه میشود و در اسرع وقت تحویل شما میگردد.

اگر به صورت حرفه ای میخواهید نقشه خود را جی آی اس ردی کنید و یا خدمات جی آی اس را نیاز دارید و میتوانیم در خدمت شما عزیزان باشیم که در این صورت نیز بهتر است ابتدا با شماره ۰۹۱۲۰۹۱۸۸۱۸ تماس بگیرید تا مشاوره لازم به شما داده شده و سپس به طرح موضوع پرداخته و پس از طی شدن توافقات لازم کار انجام پروژه شما آغاز گردد.

سعی ما بر این است که تمام کارهای نرم افزاری شما از قبیل نرم افزار اتوکد و سیویل تریدی و آرک جی آی اس شما را به طور کامل انجام دهیم و یا حتی محاسبه حجم عملیات خاکی شما در سیویل و یا ایجاد منحی تراز برای نقاط برداشت شده شما در عملیات توپوگرافی را بر عهده بگیریم که در این صورت نیز ما در خدمت شما هستیم.

نقشه برداری همدان

انجام تمامی پروژه های نقشه برداری در شهر همدان