خدمات نقشه برداری

  • خدمات نقشه برداری چیست؟

    این خدمات شامل تمامی مجموعه کارهایی عمدتا عمرانی میشود، که مهندسین نقشه بردار توسط دستگاه ها و تجهیزات خود با دانشی که در دانشگاه ها و با کسب تجربه در بازار کار بدست آورده اند، به ارائه آن خدمات میپردازند و شامل بخش های متنوع و زیادیست که به تفصیل در ادامه به شرح آن ها خواهیم پرداخت.

    اما در ابتدای شرح خدماتمان به اطلاع شما عزیزان میرسانیم که ما در گروه فنی مهندسی نقشه برداران جوان، با کادری مجرب و نقشه بردارانی متعهد، با بالاترین تجربه و ارائه کار با دقت و تجربه بسیار، در سراسر کشور در حال خدمت رسانی هستیم. باعث افتخار ما خواهد بود اگر جهت انجام پروژه های خود برای مشاوره و استعلام دقیق قیمت و جزئیات کار تماس بگیرید. 

    قیمت و هزینه خدمات نقشه برداری + جدول تعرفه

    معمولا اکثر کارفرمایان در ابتدای امر به دنبال برآورد هزینه ها میباشند و از همین روی ابتدای همین مطلب را به این موضوع مهم میپردازیم، احتمالا از قبل میدانید که در خصوص تعرفه نقشه برداری، قیمت و هزینه برای کارهای توپوگرافی وسیع ، میخکوبی های گسترده و خدمات نقشه برداری در سطح کلان، هر ساله ابتدا توسط سازمان نقشه برداری کشور تعیین و سپس توسط سازمان مدیریت برنامه ریزی یا همان برنامه و بودجه کشور تایید و مصوب میشود، در اصل نظارت و کنترل اولیه توسط سازمان نقشه برداری کشور است و سپس تایید نهایی توسط سازمان برنامه و بودجه میباشد و در نهایت ریاست محترم سازمان برنامه و بودجه یا معاون اول رئیس جمهور آن را امضا میکند.

    همین تعرفه را بصورت آپدیت شده  در همین مطلب متیوانید مطالعه کنید، جهت مشاهده فایل PDF زیر را دانلود بفرمایید، ضمن اینکه تعرفه سال های ۹۷ ، ۹۸ ، ۹۹ و ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ را هم در پایان این پست برای شما قرار داده ایم. تعرفه سال ۱۴۰۲ اضافه شد

    برای دانلود کلیک کنید: تعرفه خدمات نقشه برداری ۱۴۰۲

    همچنین ذکر این نکته خارج از لطف نیست که تعرفه هر سال تقریبا در اواسط سال اعلام میشود و تا اواسط سال بعد نیز اعتبار خواهد داشت.

    معرفی انواع خدمات مهندسی نقشه برداری

    البته خدمات کوچکتر ساختمانی مثل پیاده کردن آکس ستون و رامکا، نقشه ازبیلت، متراژ و مساحی زمین های مسکونی و زراعی و… در این تعرفه ذکر نشده که با توجه به متنوع بودن قیمت این خدمات که بستگی به موقعیت مکانی (طولانی بودن مسیر) ، حجم کار و کاربرد و دقتشان دارد، بهتر است با ما تماس بگیرید تا از جزئیات قیمتی آنها آگاه شوید، همچنین تعرفه اداره ثبت برای برونسپاری و خدمات نقشه برداری تهیه نقشه UTM نیز جدای از تعرفه مذکور است.

    البته قابل ذکر است که در بیشتر کارها و پروژه های عمرانی ما میتوانیم روی تعرفه مصوب سازمان هم برای شما تخفیف مناسبی اعمال نماییم و از همین روی، جهت استعلام قیمتی دقیق انجام انواع کارهای توپوگرافی، محاسبه احجام (خاکریزی و خاکبرداری و …) و انواع خدمات نقشه برداری بهتر است با ما تماس بگیرید.

    با ما باشید تا در ادامه به توضیح و شرح سایر خدمات نقشه برداری بپردازیم:

    انواع خدمات نقشه برداری ساختمان

    دقت بفرمایید که خدمات نقشه برداری های ساختمانی توسط اکیپ مجرب ما بوسیله دوربین های توتال استیشن لایکا و با دقت بالا انجام شده و همچنین بهترین قیمت و سرعت عمل را توسط مهندسین ما شاهد خواهید بود.

    • پیاده سازی نقاط ، ستون ، فونداسیون و کنترل شاقولی ستونها (+تعیین محل دقیق آکس ستونها و بیس پلیتها)
    • انجام امور محوطه سازی از برداشت تا پیاده سازی (برای شهرکها و سایر محوطه های کارخانجات و غیره)
    • محاسبه حجم عملیات خاکی (محاسبه احجام خاکریزی و خاکبرداری و محاسبه حجم خاکبرداری شده)
    • اجرا و کنترل دیواره های محل خاک برداری های عمیق مانیتورینگ (جهت ثبت جزئی تغییرات +میکروژئودزی)
    • نقشه برداری و جانمائی نمای حرفه ای ساختمان اسپایدر ، کرتین وال و کامپوزیت (+سایر نقشه برداری های نما)
    • تامین اکیپ نقشه برداری به همراه تجهیزات (به صورت ماهیانه ، روزمزد و قراردادی برای کارگاه های پیمانکاران)
    ارائه خدمات نقشه برداری

    ارائه خدمات نقشه برداری ساختمان و تهیه نقشه های چون ساخت در سراسر کشور

    نقشه برداری املاک و اراضی

    • مساحی ، برداشت و تفکیک اراضی (همراه با مهر کارشناس رسمی دادگستری و یا نظام مهندسی)
    • تهیه نقشه های توپوگرافی در کلیه مقیاس ها با مهر نظام مهندسی (مهندس نقشه بردار با پروانه اشتغال)
    • تهیه نقشه های ثبت املاک ، کاداستر شهری و غیر شهری (همراه با سامانه شمیم ، سیماک ، هدی و …)
    • تهیه نقشه های UTM با استفاده از گیرنده های مولتی فرکانسه GNSS و سامانه شمیم ، سیماک و …
    • تهیه نقشه های ماده ۱۴۷ برای شهرها و ۱۳۷ روستاها جهت ارائه به ثبت و سایر ارگان های دولتی
    • تهیه و به هنگام رسانی نقشه های آماری شهری و آبادی بلوک و تلفیق داده های شما
    • تهیه و به هنگام رسانی نقشه های آماری روستایی و شهری (در صورت نیاز در جی آی اس)
    خدمات نقشه برداری UTM

    از جمله خدمات نقشه برداری که ما ارائه میدهیم میتوان به خدمات نقشه برداری یو تی ام اشاره کرد که جزو خدمات نقشه برداران جوان میباشد.

    انواع خدمات تخصصی نقشه برداری در زمینه GIS

    • انجام مطالعات نیاز سنجی و امکانسنجی در زمینهGIS (انجام انواع پروژه های شرکتی و دولتی GIS)
    • آماده سازی داده های مکانی و توصیفی (جی آی اس ردی) برای ورود به GIS
    • طراحی و پیاده سازی پایگاههای داده مکاانی (GeoDatabase)
    • تهیه نقشه از عکسهای هوایی و اسکن عکس های هوایی برای تهیه نقشه
    • عکسبرداری هوایی و تهیه نقشه با پهپاد (به صرفه و با دقت مناسب برای پروژه های با حجم کار بالا)
    • تهیه عکسهای قائم ارتوفتوموزاییک (همچنین خرید عکس های هوایی سالهای قبل از سازمان نقشه برداری)
    • تهیه مدل رقومی زمین (انواع مدلهای ارتفاعی) از عکس (DTM,DSM,DEM)

    سایر خدمات وسیع  و گسترده نقشه برداری

    همانطور که میدانید سایر خدمات نقشه برداری وسیع تر از کارهایی هست که بتوان در یک مطلب بطور کامل عنوان کرد، بطور مثال با کمک تجهیزات نقشه برداری میتوان میزان حجم سیمان دپو شده در یک کارخانه را محاسبه نمود، و یا با کمک عکس های هوایی و تکنیک های نقشه برداری میتوان جانمایی پلاک ثبتی نموده و مشکلات بوجود آمده در زمینه اختلافات ملکی را حل و فصل کرد، و در نهایت توصیه میشود اگر خدمات مد نظرتان را در این صفحه پیدا نکردید قطعا میتوانید با ما تماس بگیرید تا هم از مشاوره رایگان بهره مند شده و هم در حد توان جزئیات بیشتری در اختیار شما قرار بگیرد.

    ارائه خدمات نقشه برداری در ایران

    کلیه خدمات نقشه برداری ازبلیت ، یو تی ام ، توپوگرافی ، ساختمانی و سایر خدمات مختلف در زمینه مهندسی نقشه برداری در نقشه برداران جوان ارائه میگردند.

    مهندس نقشه بردار بصورت قراردادی در خدمت شما

    اگر نیاز به اکیپ مجهز نقشه برداری با مهندس کارآزموده مجرب به همراه کمک نقشه بردار و تجهیزات کامل به صورت تمام وقت دارید باید ابتدا مدت زمان پروژه خود و همچنین امکاناتی که میتوانید در اختیار قرار دهید را شرح بدهید و مذاکراتی با هم داشته باشیم که در خدمت شما هستیم.

    همچنین برای برداشت نقشه های توپوگرافی و ترسیم منحنی تراز و سورفیس ها، در هر مقیاسی که مد نظر داشته باشید با عقد قرارداد در خدمت شما عزیزان خواهیم بود.

    تجهیز کارگاه به نقشه بردار

    اگر پروژه ای را میخواهید شروع کنید که از ابتدا نیاز به نقشه بردار مجرب در محل دارید و از بیس کار، برای خاکبرداری و تسطیح اراضی تا ادامه کار نیاز دارید که در پروژه شما حضور داشته باشیم، با افتخار در خدمت شما بوده تا کارگاهتان را به نقشه بردار مجرب به همراه تجهیزات لازم مجهز نماییم و این مورد نیز نیازمند مذاکره پیرامون شرایط کار میباشد.

    همچنین برای کارهای شخصی کوچک و روزانه مانند تهیه نقشه های کاداستری و ثبتی شما با سیستم مختصات جهانی UTM که برای املاک و مستغلاتتان نیاز داشته باشید در خدمت شما خواهیم بود، در همین راستا برای ساختمان ها و پروژه های در حال احداث نیز جهت پیاده سازی نقاط و ستون و نیز فونداسیون ها و نقاط کنترلی شاغول ها و انجام محوطه سازی در خدمت شما هستیم.

    لازم به ذکر است جهت مشاوره در هر زمینه ای و در هر مرحله از کار، در زمینه مسائل نقشه برداری در هر جای ایران میتوانید با ما تماس بگیرید.

    خدمات نقشه برداری

    هر کاری که مربوط به رشته نقشه برداری باشد هر گرایشی که باشد در نقشه برداران جوان انجام خواهد پذیرفت.

    خدمات نقشه برداری در تهران و حومه

    همانطور که میدانید تهران شهر بزرگیست و تراکم جمعیتی بالایی هم دارد، شاید از نظر تراکم یکی از متراکم ترین شهر های جهان باشد، البته از این نظر رتبه بندی درستی در جهان انجام نشده اما از نظر جمعیت بیست و دومین شهر بزرگ جهان است که حدود ۱۰ میلیون نفر جمعیت دارد که بنابر آمارهای گفته شده، شبها به نزدیک ۹ میلیون و روزها بعضا حدود تا ۱۸ میلیون نفر جمعیت در تهران حضور دارند.

    چنین جمعیت عظیمی زیرساختهایی عمرانی و قوی میخواهد و نیاز به یک جامعه مهندسی بزرگ و نیز مدیریت در تمامی زمینه ها دارد و به طبع بازارهای خدماتی بزرگی نیز با خود به همراه می آورد، که از جمله این بازارها میتوان به بازار کاری خدمات نقشه برداری اشاره کرد، خدمات نقشه برداری که تا اینجای مطلب به توضیح آنها پرداختیم و مهندسین نقشه برداری در حال ارائه آن ها هستند و خوشحالیم که ما هم بخشی از ایشان میباشیم.

    در اینجا هم همانطور که در ابتدای مطلب خدمت شما ذکر شد تعرفه سالهای پیش را برای شما قرار داده ایم که بعضا ممکن است پیمانکاران و شرکتها به این تعرفه ها نیاز داشته باشند:

    تعرفه خدمات نقشه برداری ۱۴۰۱ 

    تعرفه خدمات نقشه برداری سال ۱۴۰۰

    تعرفه انجام امور نقشه برداری در سال ۱۳۹۹

    تعرفه نقشه برداری سال ۱۳۹۸

    تعرفه نقشه برداری ۱۳۹۷

    سوالات متداول در خصوص خدمات نقشه برداری:

    قیمت و هزینه تعرفه خدمات نقشه برداری چگونه است؟
    این تعرفه را سازمان برنامه و بودجه هر ساله تنظیم میکند که در همین صفحه این تعرفه خدمات نقشه برداری سالهای مختلف برای دانلود قرار گرفته و میتوانید فایل پی دی اف آن را مطالعه بفرمایید.

    خدمات نقشه برداری ساختمان چیست؟
    خدمات نقشه برداری ساختمان شامل پیاده سازی نقاط فونداسیون ، بررسی شاغول بودن ستون ها ، خدمات محاسبه احجام عملیات خاکی ، محوطه سازی ، پیاده سازی و برداشت نما و نقشه های ازبیلت میباشد.

    آیا خدمات نقشه های سیستم اطلاعات جغرافیایی هم انجام میشود؟
    بله جی آی اس نیز شاخه ای تخصصی از نقشه برداری بوده که انواع پروژه های آن اعم از انجام مطالعات نیازسنجی ، آماده سازی داده های توصیفی و مکانی و … توسط مهندسین ما انجام میشود.

    خدمات نقشه برداری برای زمین های زراعی ، باغات و سایر املاک چیست؟
    معمولا زمین های زراعی و باغی برای تعیین متراژ و یا دریافت سند طبق ماده ۱۴۷ و ۱۳۷ نیاز به خدمات نقشه برداری دارند و یا واحدهای آپارتمانی نیز جهت تهیه نقشه چون ساخت و یو تی ام همراه با مهر نظام مهندسی نیازمند خدمات هستند.

    برای درخواست و سفارش انجام خدمات نفشه برداری چکار باید کرد؟
    اگر نیازمند انجام شدن کارهای نقشه برداری خود توسط یک مهندس نقشه بردار با صلاحیت دارای پروانه اشتغال، مهر نظام مهندسی و مهر کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری هستید میتوانید همراه با مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

     

    شرکت ارائه دهنده خدمات نقشه برداری

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۳۷ رای
    By |2023-11-27T17:39:08+03:30اکتبر 14th, 2022|Categories: پروژه های نقشه برداری, درباره نقشه برداری UTM, نقشه برداری, نقشه برداری در تهران|Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , |

    Leave A Comment