ترسیم حدود اربعه و فایل های نقشه برداری

  • ترسیم نقشه با نقاط درخواستی

    ترسیم پلان موقعیت، وضع موجود، نرسیم ازبیلت و تفکیک اراضی کاری است که اکثر مهندسین نقشه برداری با آن آشنا هستند اما در این میان ممکن است برخی مهندسین زمان لازم برای انجام آن را نداشته باشند. برونسپاری در این گونه مواقع کار برد برد و پرسودی است که میتوانند انجام بدهند.

    کارشناسان نقشه برداری ما در خدمت شما عزیزان خواهند بود تا اگر نقاطی را برداشت کرده اید فایل آن را ارسال نموده تا در لژاندری زیبا به شما تحویل داده شود.

    تفکیک اراضی و زمین ها به شکل درخواستی

    اگر کار تفکیک هست و نیاز به پارسل بندی در اتوکد سیویل دارید میتوانید با ما تماس بگیرید تا این کار را برایتان انجام بدهیم. پارسل بندی کاری است که کمی هم از ترسیم های عادی زمان بیشتری خواهد گرفت و ممکن است برخی مهندسین عزیز در زمانی خاص مشغول چند پروژه مختلف باشند و نتوانند همزمان همه امور را مدیریت کرده و با محدودیت زمان هم روبرو باشند که میتوانند کار خود را به ما بسپارند تا با دقتی مناسب تحویل ایشان گردد.

    همچنین ترسیم پروفیل طولی و عرضی ، ترسیم منحنی میزان برای نقشه های توپوگرافی و ارائه آن با مقیاس های درخواستی و فاصله های مناسب و… را نیز میتوانید با تضمین بالاترین دقت به ما بسپارید.

    ضمنا اگر نقاطی را با جی پی اس مولتی فرکانس برداشت نموده اید و برای محاسبه مساحت و ابعاد نیازمند رسم در اتوکد در سریع ترین زمان ممکن هستید جهت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۴ رای

    Leave A Comment