نقشه برداری و اجرای نمای ساختمان

  • کار نقشه بردار در نما

    کار حرفه ای نیاز به نقشه بردار دارد ، شاید بتوان بدون مهندس هم برج بسازی اما اصولی نخواهد بود! پیاده سازی و نقشه بردرای نمای ساختمان ، نقشه برداری و اجرای نما در تهران و شهرستان ها ، طراحی نمای حرفه ای و اجرای آن در ویلاهای لوکس و … را به ما بسپارید ، ابتدا تماس بگیرید سپس مشاوره و در خدمت شما خواهیم بود.

    البته هر نمایی نیاز به مهندس نقشه بردار ندارد منظور ما از نما یک کاشی کاری ساده نیست وقتی شما یک مدل کاشی ساده را در نظر میگیرید و میخواهید فقط ساختمان ساخته شده آجری نباشد این کار نیاز به مهندس نقشه بردار جهت اجرا و پیاده سازی نما ندارد، منظور ما نمای حرفه ای و سازه های بلند و یا لوکس میباشد.

    نقشه برداری نمای ساختمان های لوکس

    فرضا برج های ۲۰ طبقه ای که نماهای فلزی برای آن به کار گرفته میشود نیاز به نقشه بردار دارند که قطعا ارزش برج ها را جا به جا میکنند همچنین فرض بگیرید یک ویلا که در لواسان ساخته میشود معمولا خیلی از روی متراژ قیمت گذاری نمیشود و بیشتر به امکانات توجه میکنند در این ویلاها یک نمای حرفه ای میتواند چند میلیارد تومان ارزش بنا را جا به جا کند بنابر این صرف هزینه تا چند صد میلیون تومان برای این کار کاملا اقتصادی بوده و اصلا برای سازنده ولخرجی به حساب نمی آید.

    نما را بهتر است با دوربین TS09 لایکا کار کرد و یا اگر نبود هم با ۰۶ یا ۸۰۵ کالیبره هم میتوان کار را اجرا کرد از این رو جهت طراحی ، پیاده سازی و نقشه برداری نمای حرفه ای و سازه های آهنی شما در خدمتیم بهتر است با ما تماس بگیرید.

    چپقی دوربین چیست و نقش آن در اجرای نما

    چپقی دوربین یک لنز استوانه ای شکل هست که بر روی دوربین سوار میشود و با استفاده از آن میتوان از پایین ارتفاع های بالای ساختمان را مشاهده نمود و به طور مثال به پیاده سازی نمای ساختمان های بلند پرداخت، چپقی معمولا در کارهای ساختمانی که ارتفاع بلندی دارند استفاده میشود و در کارهایی که از فاصله کم بتوان بالا را مشاهده نمود معمولا کاربرد چندانی ندارند و فقط برای مواقعی که به سختی با دوربین میتوان ارتفاع خاصی را مشاهده کرد برای بالا بردن دقت از چپقی استفاده میشود.

    اجرای کرتین وال و سرامیک نما

    در اجرای نما استفاده از دوربین های توتال میتواند بسیار کاربردی باشد فرضا شما ممکن است بتوانید ارتفاع را با استفاده از شلنگ تراز یا نیوو پیاده سازی کنید اما قطعا برای دلتا لاین ها و یا برای پیاده سازی آفست ها نیاز به نقشه بردار حرفه ای همراه با دوربین توتال خواهید داشت. این بدان معنی هست که هر سازه و قطعه ای که قرار هست در نمای ساختمان بکارگیری شود باید موقعیت صحیح و دقیق آن توسط لیزر مشخص گردد. هم چپ و راست آن و هم عقب و جلو و ارتفاع.

    همچنین میتوانید این کار را به صورت پیمانکاری نیز به ما بسپارید که سابقه ای قوی در اجرای نمای ساختمان ها داریم. جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    Leave A Comment